2013. augusztus 22., csütörtök

Már közel vagyunk Berkes Baba megszületéséhez, aki a jelek szerint András lesz (bár még a családi kupaktanács nem döntött egyöntetűen a névről).

Jól telt ez a nyarunk, bár én már nem nagyon mozdultam ki, de a gyerekek sok programot szerveztek apuval meg a frissen szerzett bébiszitterünkkel, Orsival, akiért nagyon hálás vagyok a Jóistennek, pont időben találtunk rá. Leginkább a vizes játszóterezés (miközben kismamajógáztam) és a játszótérre bicajozás az, amivel Dávidot is megfogta, és persze nagyon figyelmes velük, meg még tollasozni is tud!!! Pont nagy segítség, mikor a nagy pocakommal már jó ideje nem tudok ilyesmikre vállalkozni!

Még másfél hét, és újra jön a suli-ovi, már beszerzésügyileg mindennel készen állunk (a babának is), szóval megnyugodtam ez ügyben.

A Jóisten nagyon a tenyerén hordozott minket mostanában, ezért végtelenül hálás vagyok neki és kérem további támogatását is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése